Damlaan 2a (ingang achter de slager)
Op 28 februari vanaf 20.00 uur organiseert de Wijkvereniging Lage Mors weer een Energiemarkt voor de wijk. Alle wijkbewoners kunnen hier informatie krijgen over het verduurzamen van hun woning: van isoleren tot zonnepanelen en warmtepompen. Plus: hoe gaan we van het gas af in deze wijk? Kunnen we deze dingen misschien ook samen regelen: meer kennis, met minder tijd en betere keuzes die we kunnen maken?
Kom dus op 28 februari naar de Energiemarkt, ook om andere buurtbewoners te horen en spreken die al een en ander gedaan hebben.
Programma:
– Buurtbewoner Tjeerd van Rij over het installeren van vloerisolatie: wat kwam hij tegen en wat heeft hij geleerd?
– Buurtbewoner Robin Bongers zal verschillende tips delen over wat hij allemaal geleerd heeft van het verduurzamen van zijn eigen huis
– Wethouder Yvonne van Delft vertelt over de plannen van de gemeente wat betreft energietransitie en warmtetransitie in de Lage Mors: hoe ziet de gemeente dat de Lage Mors van het gas af zal gaan?
– Uitreiking Energiekit door wethouder Van Delft
– Demonstratie aanbrengen radiatorfolie
– Markt met standjes van instanties waar je energie-advies op maat kan krijgen