Uitnodiging voor stadsgesprek over participatie

De gemeente nodigt iedereen uit om mee te denken over participatie. Hieronder de tekst van de uitnodiging die we ontvingen. De gemeente werkt aan nieuwe spel -en gedragsregels rond participatie. Oftewel: hoe werken gemeente, inwoners, ondernemers, maatschappelijke partners met elkaar samen in en voor Leiden. De afgelopen maanden is intensief contact geweest met allerlei groepen […]
Wij dachten mee over participatie

De wijkvereniging nam 4 juli deel aan een groepsinterview van de gemeente Leiden over participatie. Gemeente Leiden is bezig om een handelingsperspectief op te zetten voor participatie waarin de groepsinterviews als input dienden. Zodra het handelingsperspectief gereed is, zullen wij die ook delen. Hieronder staan de aantekeningen van het gesprek: Verbeterpunten: Er is een gebrek […]