Alles over uw wijk

Eén reactie

  1. Wij, gezin 4 personen, Brederostraat, leveren al netto ruim 1000 kWh per jaar aan het net en gebruiken nog maar 800 m3 gas. Maar dat kan nog altijd beter dus. Het mooiste zou een lokaal smart grid zijn denk ik, maar ook lokale (zomer) warmte opslag is denk ik een mogelijkheid.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *