Een aantal enthousiaste inwoners is een groepje gestart om de biodiversiteit in ons park Kweeklust te verbeteren: Platform Kweeklust Vrijwilligers. Op 5 november heeft het groepje, samen met een aantal vrijwilligers, het overtollige maaisel weggeharkt op de oevers. De jonge plantjes hebben namelijk lucht en ruimte nodig om te groeien. Daarnaast is er een beheerplan voor Kweeklust opgesteld en is de groep aangesloten bij het Platform Leidse Parken.
Als wijkvereniging zijn we heel blij met de groep die zich inzet voor het groen in Kweeklust. Wil je zelf ook iets bijdragen of je aansluiten bij de groep? Laat het ons weten.