Alles over uw wijk

Op 28 februari vanaf 20.00 uur organiseert de Wijkvereniging Lage Mors weer een Energiemarkt voor de wijk. Alle wijkbewoners kunnen hier informatie krijgen over het verduurzamen van hun woning. Ook zal de gemeente haar plannen over de energietransitie binnen de wijk presenteren. Mochten we de aangevraagde subsidie krijgen toebedeeld, dan hebben we ook nog iets uit te delen op deze avond.

Dus schrijf 28 februari alvast in je agenda en kom langs bij Speeltuinvereniging Morschkwartier.

Je kunt je nu aanmelden voor de Energiemarkt, en wel via deze link.

Klik hier voor het programma.

5 reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *