Op 28 februari vanaf 20.00 uur organiseert de Wijkvereniging Lage Mors weer een Energiemarkt voor de wijk. Alle wijkbewoners kunnen hier informatie krijgen over het verduurzamen van hun woning. Ook zal de gemeente haar plannen over de energietransitie binnen de wijk presenteren. Mochten we de aangevraagde subsidie krijgen toebedeeld, dan hebben we ook nog iets uit te delen op deze avond.
Dus schrijf 28 februari alvast in je agenda en kom langs bij Speeltuinvereniging Morschkwartier.
Je kunt je nu aanmelden voor de Energiemarkt, en wel via deze link.
Klik hier voor het programma.
Ik kom graag kijken/luisteren
Wij komen ook. Kan niet aanmelden met de QR code
Bedankt voor jullie aanmelding! De link naar het aanmeldformulier is: Aanmeldformulier Energiemarkt Lage Mors
Ik meld me aan voor 2 personen .
Super, dank je wel. Tot woensdag!