Alles over uw wijk

Tijdens de Energiemarkt kun je advies krijgen over hoe je je eigen huis kunt verduurzamen en zal de gemeente ons vertellen over hoe zij de energietransitie en de warmtetransitie in onze wijk zien. Ook presenteren we de Energiekit die alle bewoners in onze wijk kunnen aanvragen om te meten en daarmee te weten op welk punt het eigen huis verder verdzuuraamd kan worden.

Graag horen wij welke onderwerpen jullie interesseren en of je interesse hebt om hier gezamenlijk in op te trekken: door het delen van kennis, kunnen we tijd besparen en betere keuzes maken hoe te verduurzamen. En of je wil meedenken of en hoe een lokaal warmtenet mogelijk is, zodat we misschien een eigen alternatief kunnen gaan opzetten?

Meld je aan en vertel ons wat jij wil verduurzamen. Kun je ook invullen als je niet op de avond zelf kan komen.

Meld je aan via deze link

Programma Energiemark:

– Buurtbewoner Tjeerd van Rij over het installeren van vloerisolatie: wat kwam hij tegen en wat heeft hij geleerd?

– Buurtbewoner Robin Bongers zal verschillende tips delen over wat hij allemaal geleerd heeft van het verduurzamen van zijn eigen huis

– Wethouder Yvonne van Delft vertelt over de plannen van de gemeente wat betreft energietransitie en warmtetransitie in de Lage Mors: hoe ziet de gemeente dat de Lage Mors van het gas af zal gaan?

– Uitreiking Energiekit door wethouder Van Delft

– Markt met standjes van instanties waar je energie-advies op maat kan krijgen

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *