Afgelopen 2 weken vond er twee keer een introductieavond over reanimatie plaats. Georganiseerd samen met het ROC Mondriaan uit onze wijk, waarbij twee docenten en twee leerlingen uitlegden wat een hartstilstand was, hoe een AED werkt en de basisprincipes van reanimeren. Het waren twee goed bezochte avonden en zeer leerzaam. Op de eerste avond kwam er zelfs een ambulance aangereden die liet zien wat zij allemaal in huis hebben om te reanimeren. De tweede avond was het helaas te druk op de ambulancepost. Na afloop kreeg iedereen nog wat extra informatie en een Kiss of Life-doekje om altijd bij je te steken.
Ben je geïnteresseerd om een volgende keer mee te doen? Laat het ons alvast weten via deze email. Dan houden we je zeker op de hoogte.
Getagged activiteiten