Samen maken we de Mors sterker!
De afgelopen twee jaar hebben Incluzio en SOL samengewerkt binnen de Lerende Wijkaanpak. Ze hebben veel opgehaald: verhalen, zorgen, ideeën en plannen. Nu is het tijd om samen te kijken:
🔹Wat hebben we bereikt?
🔹Wat is er al in gang gezet?
🔹Wat heeft de wijk nú nodig?
🔹En hoe gaan we samen verder?
Kom meepraten, meedenken en meedoen. Iedereen uit de hele Mors is welkom.
Schuif aan op: maandag 2 juni, 19:00-21:00 in het Buurthuis.
Meld je wel even van tevoren aan, zodat ze weten wie er allemaal komen, bij Souhailla Hadje (06-43461581) of een andere contactpersoon van het Buurthuis.